Σάββατο, 20 Ιουνίου 2015

Απαλλαγείτε από το λίπος

Αισθάνεσαι πως δεν μπορείς να κάψεις λίπος, ενώ κάνεις γυμναστική και εξαντλείσαι; Aν ανήκεις στην κατηγορία των γυναικών που αναρωτιούνται πώς θα απαλλαγώ από το λίπος;, η απάντηση είναι αερόβια άσκηση. Με τον όρο αερόβια άσκηση εννοούμε οποιαδήποτε μορφή άσκησης απαιτείται οξυγόνο για τη μεταβολική διαδικασία και την παραγωγή ενέργειας, με άλλα λόγια ό,τι σε λαχανιάζει.
Τελικά, πώς θα απαλλαγώ από το λίπος;
Για να διώξεις το ανεπιθύμητο λίπος χρειάζεσαι έναν συνδυασμό ασκήσεων με αντιστάσεις και αερόβια άσκηση.
  • Για την έμμεση καύση λίπους, οι ασκήσεις με αντιστάσεις προωθούν την αύξηση της μυϊκής σου μάζας και, τελικά, την αύξηση του μεταβολισμού σου, καθώς ο οργανισμός σου συνεχίζει να καίει μέχρι και 48 ώρες μετά. Βέβαια, η προπόνηση με βάρη δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 45-60 λεπτά διότι οποιαδήποτε υπέρβαση αυτού του χρόνου θα αποφέρει τη μείωση της ενδογενούς παραγωγής τεστοστερόνης.
  • Όσον αφορά την άμεση καύση λίπους, η αερόβια άσκηση θα σε βοηθήσει να απαλλαγείς από το λίπος, με διάρκεια από 30-50 λεπτά.

Ποια ένταση όμως είναι ιδανική για εσένα;
Υπολογίζοντας με το εργαλείο του Shape.gr την Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα (ΜΚΣ), μπορείς να βρεις με τον παρακάτω πίνακα σε πόσους παλμούς καις το περισσότερο λίπος.
1) Ζώνη για Υγιή Καρδιά (Healthy Heart Zone)
Ένταση 50% – 60% της ΜΚΣΧρησιμοποιείται ενέργεια από:10% υδατάνθρακες5% πρωτεΐνες85% λίπος
2) Ζώνη Ευρωστίας ( Fitness Zone)*
Ένταση 60% – 70% της ΜΣΚΧρησιμοποιείται ενέργεια από:10% υδατάνθρακες5% πρωτεΐνες85% λίπος
*Λόγω υψηλότερης έντασης από την ζώνη 1, καταναλώνονται περισσότερες θερμίδες και κατά συνέπεια θεωρείται η καλύτερη ζώνη για καύση λίπους!
3)Αερόβια Ζώνη (Aerobic Zone)
Ένταση 70% – 80% της ΜΣΚΧρησιμοποιείται ενέργεια από:50% υδατάνθρακες50% λίπος
4)Αναερόβια Ζώνη (Anaerobic Zone)
Ένταση 80% – 90% της ΜΣΚΧρησιμοποιείται ενέργεια από:85% υδατάνθρακες15% λίπος1% πρωτεΐνη
5) Κόκκινη Ζώνη ( Red Line Zone )
Ένταση 90% – 100% της ΜΣΚΧρησιμοποιείται ενέργεια από:90% υδατάνθρακες10% λίπος
Πηγή: shape.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου